facebook twitter Google Plus
Kiralık Aşk 25. Bölüm 2. Fragmanı 11 Aralık
Facebook Google Twitter

Fragman
Reklamlar
Kiralık Aşk 25. Bölüm 2. Fragmanı özeti: Kiralık Aşk sevenlere muhteşem bir haberimiz var! Kiralık Aşk 25.bölümün 2.fragmanı sitemizde yayınlanmıştır.
Kiralık Aşk yeni bölümde inanılmaz olaylar meydana gelecek. Kiralık Aşk dizisi yayınlandığı ilk günden itibaren ilk defa yayınlanan son bölümünde totalde çok küçük bir farkla 2.sırada yer aldı. Yasemin'in şirketinde çalışmak üzere anlaşan ikili Defne ve Yasemin, Ömer için neler hissedecekler. Ömer'in ofisinin alt katını tutan Yasemin, Ömer'i şaşırttı. Tabi en çok şaşırdığı konu ise Defne'nin Yasemin'in yanında çalışmaya başlamasıdır. Bu durum Ömer ile Defne'nin arasında gerginliği daha da artmasına mı neden olacak yoksa buzların erimesine mi? Ömer yaşanan olaylar neticesinde İz'i geri çağırmış ve Yasemin'in bıraktığı görevi devralmıştır. Defne İz'i Ömer'in yanında görmeye alışabilecek mi dersiniz?

Kiralık Aşk dizisi her Cuma - 20.00 saatinde Star Tv ekranlarında izleyicisiyle buluşmaktadır.

Kiralık Aşk 25. Bölüm 2. Fragmanı 11 aralık fragmanı önce Dizi Fragmanları bölümüne ve Kiralık Aşk dizi kategorisine eklendi.
Yorum Ekle
İsminiz(*)


Yorumunuz(*)
Lütfen aşağıdaki soruyu cevaplayınız.
Kutuya fragman yazınız.
Kiralık Aşk 25. Bölüm 2. Fragmanı Yorumları (20)
yorum Özden

Hastasıyım bu dizinin

yorum Tuğçe Baran

Ben Fragman TV' yi çok seviyorum.Tek kelimeyle muhteşem.

yorum isimsiz

Kiralik askk defo ve omer iplikci

yorum Asya

Bugun aksam olurmu? 20 olsada biranønce defneyle ømeri gørsek. Isallah guzel bi bølum olur. Hayelkiriklina uramak istemiyorum. Sonra birhafta boyunca sinirkirizi geciriyom. Lutven guzel olsun. Iyi seyirler herkese, diziden sonra guzel seyler yazma dileyile.

yorum gamze

ya tabiki izin gelmesi büyük sorun. ama defneyle ömerin aşkı dahada büyük. bide hep defne kıskanıyo birazda ömeri kıskandırın. defnenin durumunu oda yaşasın bakalım nasıl bir duyguymuş ama biz her durumda kiralık aşkın destekçisiyiz sakın final yapmayı düsünmeyin diziye kıymayın lütfen

yorum isimsiz

Sizi cox sevirik omer ve defne barisin ne olur

yorum Asya

Yarini sabirsizlikla bekliyorum.

yorum salva

Seni seviyorum....

yorum Gunes

Meraba ben ilk defa baris ve elcinin øzel hayatlari icin yaziyom gercekten cok yakisiyorlar. Bir dergiye verdikleri bozlari gørdum sanki birbirleri icin yaratmis allah. Harikalar, zaten baris ne bulduysa gubzeden gerci ayrilmislar. Iyi olmus. Zaten bir ben deyil tum tuekiye øyle istedi ve ødul bile verdi. Ikisinide cokkkkkkkkk seviyom.

yorum sevim

çok heyecanlı bir bölüm bizi bekliyor ya ilk bölümlerde konular ne kadar hızlı ve verimli ilerliyordu. bölümler ilerledikçe ağırlaşıp sıkıcılaştımı ne?! ya bu çiftin bi araya gelmesi yıllar sürecek hikaye entrika bitmez de bitmez. acaba seneye topluca mı izlesem ne yapsam. her hafta şişiyorum valla. artık şu neriman hanım para kiralık aşk meselesi de ifşa olsa dimi?

yorum Asya

Ømer kiminen øzel konusma yapacak acaba, defneyinen mi yoksa baskasimi.

yorum Asya

Deniz yine ortaliyi karistirmasa bari. Yasemin onu sirketen uzak tutsa iyi olur. Gerci onun parasiyla kurdu. Defnenin orda calistini ørenince uzak kalmaz herhalde. Bakalim heycanla cumayi bekliyoruz.

yorum Yesil

Dizi cok güzel ama o reklamlar nediy ya. Tamam reklam gerek anladik, ama reklam arasi dizi bakilmazki. Biraz insaf yaaaaaaaaaaaaa. Vallahi ben cuma bakmiyorum. sonra internetten izliyorum. Sabir sabir dedik olmuyoooooooooooooooooooooooooooooor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

yorum sevim

2. fragmanı pek anlayamadım. napıyolar ömer- sinan -iz tebriğe mi gidiyorlar; yasemin-defne ha bi de Deniz var - gerçi Deniz i sona sakladımız sanırım. ömer karakteri çıldırsın cam pencere indirsin, Defneyle sürünsünler diye. :)) hayırlısı diyelim. yaa bu arada ben en çok Defnenin aile, arkadaşlar ve komşular grubunun diyaloglarından çok hoşlanıyorum. çok doğal ve komikler. inanılmaz bi uyum var. muhtemelen hepsi normal hayatlarında komik ve eğlenceliler. Ayrıca Yasemin- İsmail çiftinin varlığı da çok eğlenceli. alakasız ama şirin bir çift olmuşlar.

yorum gamze

ya kiralık aşk gittikçe izleniliyo maşsllsh inşsllah böyle devam eder

yorum Asya

2. Fragmani gørdunuzmu? Birbirlerini kiskandiriyorlar galiba. Ømer cam cerceve kiriyo sinirinden. Oh oh iyi bøyle ikisininde kiskancliktan kudursun iyi olur.

yorum Sedef

Cook gzl bağladılar diziyi super, ilk bölümünden itibaren seyrediyorum bir Bölümü'nü bile kaçırmadım bağımlısı oldum resmen, cuma akşamları benim oturma Odasına ne kocamı ne cocukları sokuyorum nefesimi tutup seyrediyorum .

yorum Gulnare

Cocoon gozel asigim size hele baris sana sizi seviyorum bu dizi hic bitmesin hep renting Kirwin INSALLAH not gercekden elcinin yuzundeki cukur ne? Opdum

yorum gül

Onlar artık dizide ölseler ayrılamazlar.başkalarını da sevemezler.yani onlar bi kere sevdiler birbirlerini. Evlenenlerin dizi biterdi.biz onları bu hale getirdik.

yorum kiralık aşk hayranı

İnşallah güzel olur ee barışsınlar oda olmadı yakınlaşsınlar çook seviyorum 16 yaşımdayım gördüğüm en güzel dizi barısş seni seviyorumm çok tatlı ya eşşek seni elçin cook yakışıyosunuz banane yaa çıkın yerim sizi bakışlarınızı yiyim haa bu arada elçinin yüzündeki çukur ne yaa ilgimi çekti oo her haliyle güzel.. neyse 25. Bölümün güzel olması dileğiyle bby..


Anahtar kelimeler: Kiralık Aşk ,Kiralık Aşk fragman,Kiralık Aşk yeni fragmanı,Kiralık Aşk 2.fragman,Kiralık Aşk 25.bölüm 2.fragmanı, Kiralık Aşk 25. Bölüm 2. Fragmanı ne zaman yayınlanacak, Kiralık Aşk 25. Bölüm 2. Fragmanı hangi gün yayınlanacak, Kiralık Aşk 25. Bölüm 2. Fragmanı hangi kanalda, Kiralık Aşk 25. Bölüm 2. Fragmanı saat kaçta, Kiralık Aşk 25. Bölüm 2. Fragmanı neler olacak, Kiralık Aşk 25. Bölüm 2. Fragmanı özeti