Bizi Sosyal Medyada Takip Edin
Reklamlar

Kiralık Aşk 28. Bölüm Fragmanı

Reklamlar
Kiralık Aşk 28. Bölüm Fragmanı özeti: Star Tv'nin en popüler dizisi Kiralık Aşk bu hafta 28.yeni bölümü ile 8 ocak Cuma akşamı yani bu akşam ekranlarınıza gelecek. Kiralık Aşk'ın yeni bölüm fragmanı dizi biter bitmez hemen ekranlarınızda olacak.
Kiralık Aşk 28.Bölüm Fragmanı bu akşam saat 23-23.30 arasında sitemizde hd kalitede yayınlanmış olacaktır.
Yasemin ve Sinan iki şirket arasında barış anlaşması imzalamaya karar verir. Fakat onlar için Ömer ve Defne'yi ikna etmek bir hayli zor olacaktır. Defne ve Ömer arasında başlayan güç savaşında kazanan Defne mi? Ömer mi? olacak yoksa aşk mı kazanacak?
Reklamlar
Yorum Yap

18 Yorum Yapıldı
  1. defne: sonunda 2 hafta geçmek bilmedi akşama az kaldı defne ömer süpersiniz bayılıyoruz size ve diziye hiç bitmesin
  2. Asya: Hadi 2 gun kaldi sabir. Iki hafta geciyo da nasil geciyo bana sorun. Eski bølumlere bakiyom her gun. Hadi gel cumaaaaaaaaaaaaa
  3. zeynep: ALEYNA BERBATSA SENİN BURDA NE İŞİN VAR İZLEME BÖYLE YORUMLAR YAPARAK CANIMIZI SIKMA GERÇİ BİRTEK SENİN OLUMSUZ YORUMUNLA SIKILMAZDA NEYSE
  4. İsimsiz: cok bakimsiz hale geldi bu dizi bastaki bolumleri sahaneydi bu ne ya ama da cok uzatdiniz
  5. azari: Sanirim bu bolum.cok mutlu olacaqlar omer ve defne
  6. Nüriyye: Kiralıq aşk ne zaman gercek olacaq ya
  7. Nuriye: kiralık aşk keşke bu gün olsa 8 ocak ne yaaaaaaaa
  8. adsiz: Omerr defne sizi cooooo seviuorum canlarisininz nolur birlilte olu
  9. aleyna: berbatttttttttt iğrençççççççç kusura bakmayınnnnn
  10. Asya: Neriman neden cok seviniyo? Pilani gercekleseceyi icinmi? Yoksa gercek mi seviniyo? Sanmiyom ama. Ømer sen defnenin adini daglara taslara suya kalbine yaz ve hic cikmasinlar ordan.
  11. İsimsiz: Neden 8 ocak ben doze, emki 2 hafta nolursun bu hafta yayinlansi lutfen lutfen ♥defne я люблю тебя оооооооооччччччччччеееееееенннннннннн opuyorum seni guzel kiz , civil civilsin cccccccokdaaaaa guzelsin .
  12. isimsiz: Bence onlar mutlu olmayi coktan haketmisler yeter artk mutlu ve beraber olsunlar
  13. Bine ya iyice cıvıttı tüm dizi 3 sahne 3 yer başka birşey yok bu gidişle illeti sıkarsınız: Baştaki heyacan yok ne mutluluk var ne heyacan kaldı senaristler biraz hızlanın sıkmayın milleti sabrımzında bir sonu var
  14. ŞAKİRR: Mutluluk ne zaman gelecek yönetmenim gerçi gelsede mutluluğumuz 1 bölüm sürüyor sonra yine gözyaşı olmuyor böyle lütfen artık aşk lazım
  15. ŞAKİRR: Bu ne ya bukadar az fragman mı olur bu arada arkadaşlar yarı yıl tatilinde kiralık aşk tatil yapacakmı
  16. Yagmur: Bu ne ya yeter artik mutluluk lazim
  17. İsimsiz: Öncede mutlu olsunlar ☺
  18. Mediha: Yeter artik lutfen Mutlu olsunlar